فهرست مطالب
- تبلیغات اینترنتی
- تبلیغات اینترنتی چگونه از تبلیغات سنتی متفاوت میشود؟
- چهار نوع تبلیغات اینترنتی برای تجارت شما
- چرا باید از تبلیغات اینترنتی استفاده کنیم؟
- تبلیغات اینترنتی چگونه کار میکند؟
- یک کمپین تبلیغاتی موفق چگونه ایجاد میشود؟
- خلاقیتهای سفارشی تولید کنید
- مشتری رویایی را هدف قرار دهید
- آژانسهای تبلیغات اینترنتی برای شما چه کاری انجام میدهند؟
- چرا باید با اثر انگشت همکاری کنیم؟
تبلیغات اینترنتی
تبلیغات اینترنتی یک استراتژی تبلیغاتی هدفمند و مبتنی برداده برای دستیابی به مصرفکنندگان در هر مرحله از مسیر خرید و انتقال آنها از یک مرحله از پروسه خرید به مرحله دیگر است. از آگاهی تا خرید، میتوانید از تبلیغات رسانههای دیجیتال (و کانالهای تبلیغاتی آنلاین مانند یکتانتا) برای درآمدزایی استفاده کنید. استراتژی تبلیغات اینترنتی را میتوان اینگونه بیان کرد، ارائه و ترویج بیزینس، محصولات و سرویسها برای افزایش آگاهی از برند و فروش بیشتر. تبلیغات اینترنتی، همچنین بهعنوان بازاریابی آنلاین، تبلیغات آنلاین، تبلیغات دیجیتالی یا تبلیغات وب هم شناخته میشود، نوعی بازاریابی و تبلیغات است که با استفاده از اینترنت پیامهای تبلیغاتی بازاریابی را به مصرفکنندگان میرساند. وقتی از نرمافزار برای خرید استفاده میکنید، بهعنوان تبلیغات برنامه شناخته میشود. در سال ۲۰۱۶، درآمد تبلیغات اینترنتی در ایالات متحده از تلویزیون کابلی و تلویزیون پخشی پیشی گرفت و در سال ۲۰۱۷، درآمد تبلیغات اینترنتی در آمریکا بود که ۱۴ درصد نسبت به سال ۲۰۱۶ رشد کرده بود.

شرکت شما فقط یک قطعه کوچک در دنیای جهانی اینترنت است. چگونه شرکت خود را بزرگ میکنید و بنابراین مشتریان مناسب را در زمان مناسب مییابید؟ تبدیل مشتری بالقوه به مشتری ثابت، هدف نهایی وبسایت شماست. اینترنت مملو از شرکتهای سئو و تبلیغاتی است که پیشنهاد میدهند تجارت شمارا متحول کنند. در دریای اطلاعات، چگونه آژانس تبلیغات اینترنتی مناسب کسبوکار خود را پیدا میکنید؟
در اثرانگشت میدانیم که آینده تجارت شما وابسته به ایجاد یک استراتژی اینترنتی با نرخ بازگشت سرمایه بالا است. شما میخواهید دسترسی شرکت خود را به بازار افزایش داده و از یک اقتصاد جهانی که بازدیدکنندگان میتوانند ۲۴ ساعت در روز و ۷ روز در هفته به آن دسترسی داشته باشند بهره ببرید. شبکه جهانی وب همهچیز را تغییر میدهد. شما به یک آژانس تبلیغات اینترنتی احتیاج دارید که بداند از پس این جریانهای همیشه در حال تغییر برآید. در اثرانگشت، متخصصان آژانس تبلیغات اینترنتی ما میتوانند کمپینی را برای شما ایجاد کنند که کاملاً مناسب شرکت شما باشد. ما با تحقیقات خوب شروع میکنیم. ما بخشهای مختلف شرکت شما را از جنبههای متنوع ازجمله اهداف، مشتری مداری، رقابت، صنعت و بودجه شما تجزیهوتحلیل میکنیم. سپس یک استراتژی بازاریابی و تبلیغات اینترنتی ایجاد میکنیم که به نتیجه دلخواه شما میرسد. آژانس تبلیغات اینترنتی ما میتواند در به حداکثر رساندن حضور آنلاین شما کمک کند. برای ارتباط با ما، مشاوره و شروع همکاری از طریق راههای ارتباطی مختلف در تماس باشید.
تبلیغات اینترنتی چگونه از تبلیغات سنتی متفاوت میشود؟
اگر با تبلیغات سنتی آشنا هستید، تبلیغات اینترنتی و سنتی چند شباهت دارند. تبلیغات اینترنتی مانند تبلیغات سنتی، تجارت، محصولات و خدمات شما را ترویج میدهد بهجهت ایجاد آگاهی از برند، فروش و موارد دیگر. بااینوجود از کانالهای دیجیتالی بهجای کانالهای سنتی استفاده میکند. بهجای بیلبورد و مجله، تبلیغات شما در اینستاگرام، آپارات، فیسبوک، تلگرام و موارد دیگر نشان داده میشود. تبلیغات اینترنتی با حجم گستردهای از دادهها همراه است. بهعنوانمثال میتوانید عملکرد کمپینهای خود را در هرلحظه ردیابی کنید. علاوه بر این، میتوانید درمورد اطلاعات جمعیتی، علایق و عادات افرادی که تبلیغات شمارا مشاهده میکنند و با آن ارتباط برقرار میکنند، اطلاعات کسب کنید.

در مقام مقایسه، تبلیغات سنتی حداقل وقتی که صحبت از داده میشود، کمترین نتیجه را میدهند. شما در مورد عملکرد کمپین خود بصیرت فوری ندارید. بهعنوانمثال یک بیلبورد ممکن است تقریباً داده صفر در اختیار تیم شما قرار دهد. به همین دلیل است که تبلیغات اینترنتی اغلب بهعنوان گزینهای هوشمند در مقایسه با تبلیغات سنتی بهنظر میرسد.
چهار نوع تبلیغات اینترنتی برای تجارت شما
۱. جست و جو
امروزه ۸۰ درصد خریداران تحقیقات محصولات خود را بهصورت آنلاین آغاز میکنند. بسیاری از افراد برای شروع کار به موتور جستجوی موردعلاقه خود مانند گوگل ، پارسیجو یا سلام مراجعه میکنند. با تبلیغات اینترنتی از طریق جستجو، بیزینس شما میتواند محصولات و خدمات شمارا در این سیستمها تبلیغ کند. در حالی که تبلیغات شما میتواند در نتایج جستجو نشان داده شود، همچنین میتواند در وب سایتهای وابسته نمایش داده شود. هنگام کار روی تبلیغات اینترنتی برای جستجو، جستجوهای خاص یا کلمات کلیدی را هدف قرار میدهیم. برای بهترین نتیجه، کسبوکار شما باید کلمات کلیدی را هدف قرار دهد، به این معنی که جستجوگر میخواهد چیزی را بخرد، مانند خدمات محوطهسازی برای مشاغل خود یا خدمات گرمایش و سرمایش برای خانه. انتخاب درست کلمات کلیدی، استفاده درست و بهجا از این کلمات و رعایت اصول سئو، کارهایی هستند که کارشناسان ما برای شما انجام میدهند تا سایت شما در موتورهای جستوجو در بالا قرار بگیرد و بیزینس شما رشد کند.

اگر بخواهید در مراحل اولیه مسیر خرید به کاربران دسترسی پیدا کنید، استفاده از تبلیغات اینترنتی مقرونبهصرفه است. بهعنوانمثال میتوانیم از بازاریابی محتوا و بهینهسازی موتور جستجو (SEO) استفاده کنیم تا در بالای صفحه نتایج موتورهای جستجو قرار بگیرید. حتی میتوانیم از تبلیغات اینترنتی یا پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) برای حمایت از سایر استراتژیهای بازاریابی آنلاین شما استفاده کنیم. بهعنوانمثال PPC، یک کمککننده عالی به SEO است. درحالیکه ما در حال افزایش رتبهبندی شما از طریق SEO هستیم، PPC به کسبوکار شما کمک میکند تا بهصورت فوری در نتایج جستجو تغییر ایجاد کند. کارشناسان مجرب اثرانگشت با آنالیز مقالات و طراحی سایت شما، کمک میکنند تا رتبه و فروش و بازدید سایت تجارت شما رشد روزافزونی داشته باشد. برای مشاوره و آگاهی بیشتر با ما در تماس باشید.
۲. شبکه های اجتماعی
ما همچنین میتوانیم برای شرکت شما از تبلیغات اینترنتی در شبکههای اجتماعی استفاده کنیم که شامل موارد زیر است:
- فیسبوک
- اینستاگرام
- توییتر
- تلگرام

با استفاده از شبکههای اجتماعی، ما میتوانیم متن، تصویر و تبلیغات ویدیویی ایجاد کنیم و برای بیزینس شما منتشر کنیم. اگر تصمیم دارید از رسانههای اجتماعی برای تبلیغ شرکتتان استفاده کنیم، سعی خواهیم کرد تبلیغات ویدئویی یا تصویری بسازیم، زیرا عملکرد آنها بهتر از تبلیغات متنی است. رسانههای اجتماعی بهعنوان یک کانال تبلیغات اینترنتی، دسترسی تجارت شمارا به گزینههای پیشنهادی اضافی نیز ارائه میدهند.
۳. اینفلوئنسر
شرکتهای دخیل در کار تبلیغات اینترنتی دربسیاری از موارد با اینفلونسرهای شبکات اجتماعی همکاری میکنند. اینفلوئنسرها از ارزش بالایی برخوردار هستند زیرا از اعتماد و احترام مخاطبان شما برخوردار هستند، به این معنی که آنها میتوانند محصولات یا خدمات شمارا با موفقیت توصیه کنند. در مقایسه با سایر کانالهای تبلیغات اینترنتی، اینفلوئنسرها مدل قیمتگذاری متفاوتی را در پیش میگیرند. بهعنوانمثال، یک اینفلوئنسر ممکن است بر اساس تعداد دنبال کنندگان یا نرخ تعامل در پستها، هزینهای با نرخ ثابت داشته باشد. یا ممکن است آنها بر اساس عملکرد پستهای پشتیبانی شده شما از شما مبلغ موردنظر را دریافت کنند.

بسیاری از شرکتها اینفلوئنسرها را ترجیح میدهند که بر اساس عملکرد پس از تبلیغات هزینه دریافت کنند. دلیل آن این است که تعامل پست هدف میتواند دید دقیقتری از مخاطبان آن اینفلوئنسر را ارائه دهد. بعلاوه، شما میخواهید کاربران با پست حمایت شده شما تعامل داشته باشند زیرا این کار آنها را به سمت پایین مسیر خرید از شما سوق می دهد. آژانس تبلیغاتی اثرانگشت هم با اینفلوئنسرهای زیاد و مختلفی ارتباط دارد که میتواند به تجارت شما در مسیر تبلیغات اینترنتی کمک شایانی بکند. ما با طراحی متون تبلیغاتی و ویدیوهای تبلیغاتی با تکنیکهای حرفهای و ارائه آنها به اینفلوئنسرها، به شناخته شدن بیشتر بیزینس شما کمک میکنیم.
۴. تبلیغات نمایشی
درصد قابل توجهی از کاربران (در واقع ۹۰ درصد) برای کمک به آنها در تصمیمگیری برای خرید، اعتبار تبلیغات ویدیویی را تأیید میکنند. به همین دلیل صفحه نمایش در حال تبدیل شدن به یک قسمت اصلی از تبلیغات اینترنتی است. وقتی از طریق کانالهای نمایش تبلیغ میکنید، میتوانید تصاویر و فیلمهای جذاب را در تبلیغات خود بگنجانید. با تبلیغات نمایشی، تبلیغات شما در وبسایتهای وابسته ظاهر میشود که میتواند شامل آپارات باشد. برای بسیاری از مشاغل آپارات انتخاب ارجحی هستند زیرا تاثیر تبلیغات نمایشی بسیار بالا است. ۸۰ درصد افراد هنگام تحقیق درباره یک محصول یا خدمات اعتراف میکنند که بین کانال جستجو و ویدیو جابجا میشوند. این بدان معناست که شرکت شما میتواند در هر دو کانال اصلی به کاربران دسترسی پیدا کند. آژانس تبلیغاتی اثرانگشت با کارشناسان ماهری که توانایی ساخت ویدیوهای تبلیغاتی جذاب را دارند، میتوانند در این مورد به شما کمک بسیاری بکند.

چرا باید از تبلیغات اینترنتی استفاده کنیم؟
در اینجا به برخی مزایای تبلیغات اینترنتی میپردازیم که شاید شما را به استفاده از این سرویس ما ترغیب کند:
تبلیغات اینترنتی به مخاطبان هدف شما میپردازد
اگر یک بیلبورد بخرید، میتوانید فقط به این امیدوار باشید که مخاطب هدف شما آن را ببیند و شاید بر اساس آن عمل کند. در اینصورت ضمانت صفر است، به خصوص هنگامی که شما افراد داخل و خارج از مخاطبان خود را هدف قرار میدهید. اما یک کمپین تبلیغاتی اینترنتی کاملاً برعکس است. با تبلیغات اینترنتی، شما در حال جذب (و هدایت هزینه تبلیغات خود) به سمت افرادی هستید که علاقه واقعی به تجارت شما دارند. با استفاده از گزینههای هدف قرار دادن مانند موقعیت مکانی، علایق و رفتار، میتوانید اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما بر روی افرادی است که بیشترین اهمیت را برای تجارت شما دارند. به جای اینکه بخواهید توجه آنها را در بزرگراه جلب کنید، هنگامی که آنها در جستجوی کسبوکار شما هستند یا در حال تحقیق درباره محصولاتی در صنعت شما هستند، با آنها ارتباط برقرار میکنید. تبلیغات اینترنتی مردم را به سمت شرکت شما سوق میدهد. اما برای اینکار نیاز به متخصصان حرفهای تولید محتوا، دیجیتال مارکتینگ و طراحان سایت نیاز دارید که مشتریان هدف شما را پیدا کرده و جذب کنند. اثرانگشت با در اختیار داشتن بهترین کارشناسان محتوا، متخصصان تبلیغات اینترنتی و همچنین برنامهنویسان باتجربه به شما کمک خواهد کرد تا به هدف خودتان برسید.
تبلیغات آنلاین نتایج قابل اندازهگیری را ارائه میدهند
چه آفلاین و چه آنلاین، نیاز دارید ابتکارات تبلیغاتی خود را پیگیری کنید. در غیراین صورت، چگونه میتوانید اثبات کنید که استراتژی شما کار کرده است؟
خوشبختانه، ردیابی و نظارت بر تلاشهای تبلیغات اینترنتی شما آسان است. سیستمهای تبلیغات دیجیتال، مانند checkup.tools، (سیستم بررسی و آنالیز سایت ایرانی) غالباً فعالیتهای شما را برای شما کنترل میکنند. فقط وارد حساب خود شوید و دادههای خود را مشاهده کنید. دادههای کمپین تبلیغاتی دیجیتال نه تنها به تیم شما کمک میکنند تا نتایج استراتژی شما را نشان دهند بلکه بررسی آنها فرصت هایی را برای پیشرفت پیدا میکنند. به عنوان مثال، اگر آگهی کم عملکردی دارید، میتوانید برای افزایش کارایی آن، کپی، تصاویر و موارد جدید دیگر را فکری کنید. مشاهده نتایج بهتنهایی کمک چندانی به شما نخواهد کرد. کارشناسان ما در اثرانگشت با بررسی نتایج، برنامههای تبلیغاتی شما را بهینهسازی خواهند کرد و استراتژی صحیحتری برای شما طراحی خواهند کرد. برای آگاهی بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.
تبلیغات اینترنتی از هر بودجه تبلیغاتی پشتیبانی میکند
خواه یک شرکت کوچک تجاری یا یک شرکت عظیم دارید، میتوانید از تبلیغات اینترنتی استفاده کنید. در مقایسه با تبلیغات سنتی، تبلیغات اینترنتی به شما امکان میدهد بودجهای کوچک را درجهت تبلیغات استفاده کنید. برای افزایش رتبه گوگل، پارسیجو یا پخش تبلیغات ویدیویی در اینترنت نیازی به انجام بودجه خاصی ندارید. بسیاری از سیستمهای تبلیغات اینترنتی نیز از طرحهای پرداخت به برنده جلوگیری میکنند. بهعنوان مثال یک شرکت نمیتواند پیشنهاد بالاتری برای کسب بهترین جای تبلیغات ارائه دهد. آنها همچنین باید تبلیغ مربوطه و تجربه کاربری عالی ارائه دهند. این مدل پیشنهادات به همه مشاغل اجازه میدهد تا بدون مناقصه مبلغی بسیار بالا، به مکانهای تبلیغاتی عالی دست پیدا کنند. آژانس اثرانگشت برای تبلیغات اینترنتی شما سرویسها و استراتژیهای مختلفی دارد که با هزینه کم میتوانید بیزینستان را به شدت رشد دهید. برای اینکه بیشتر با برنامههای ما که برایتان درنظر گرفتهایم آشنا شوید، ازطریق راههای ارتباطی مختلف با ما در تماس باشید.

نتایج فوری تبلیغات دیجیتال را تحویل میدهد
وقتی شرکت شما تبلیغات اینترنتی را در پیش میگیرد، میتوانید فوراً انتظار نتایج را داشته باشید. بهمحض راهاندازی کمپینهای تبلیغاتی خود، میتوانید کلیک، سفارش، تماس تلفنی و موارد دیگر را دریافت کنید. همچنین میتوانید هرکدام از این اقدامات را با کمپینهای خود پیگیری و مرتبط کنید. با این نوع تاثیر سریع، شرکت شما به راحتی میتواند تأثیر تبلیغات اینترنتی را در کسبوکارتان و نتیجه نهایی آن مشاهده کند. در مقایسه، دیدن نتایج بازاریابی آنلاین مدت زمان بیشتری میبرد. بهعنوان مثال اگر از استراتژی مانند بازاریابی محتوا استفاده میکنید، ممکن است چندین ماه طول بکشد تا شاهد افزایش بازدید، تبلیغات جدید یا خرید محصولات باشید. بههمین دلیل است که بسیاری از مشاغل از استراتژیهای بازاریابی دیجیتال با هماهنگی تبلیغات اینترنتی استفاده میکنند.
تبلیغات اینترنتی چگونه کار میکند؟
درمقایسه با تبلیغات سنتی، تبلیغات اینترنتی به روشی غیرمعمول کار میکنند. با تبلیغات سنتی، کسبوکار شما معمولاً به یک ارائه دهنده خدمات، مانند یک شرکت بیلبورد، از قبل مبلغی را پرداخت میکند. درمورد تبلیغات اینترنتی اینگونه نیست. هنگامی که از تبلیغات دیجیتال استفاده میکنید، فقط زمانی هزینه پرداخت میکنید که کاربر اقدام مطلوبی را در تبلیغ شما انجام دهد. این عمل میتواند از کلیک بر روی تبلیغ شما تا مشاهده تبلیغ شما باشد. بهعنوان مثال، شما میتوانید یک کمپین تبلیغاتی با هزینه هر کلیک هزار تومن (CPC)راه اندازی کنید. این بدان معناست که شما مایل هستید بابت هرکلیک روی تبلیغات خود، هزار تومن بپردازید. بااین وجود ممکن است بهدلیل الگوریتمهای حراج سیستمهای مختلف مانند یکتانت، هزینه کمتری پرداخت کنید.
اگر با یک آژانس تبلیغاتی همکاری کنید، روند پرداخت تا حدودی متفاوت است. شما بهعنوان مثال هزینه مدیریت اولیه را پرداخت میکنید که هزینههای توسعه و مدیریت استراتژی شما را پوشش میدهد. شرکت شما همچنین یک هزینه تبلیغات تعیین شده را اختصاص میدهد، یعنی آنچه شما برای ارائه یا نمایش تبلیغات خود به سیستمهای تبلیغاتی مانند یکتانت میپردازید. هنگامی که از تبلیغات اینترنتی استفاده میکنید، میتوانید از روشهای پیشرفته هدفگیری برای دستیابی به مخاطبان هدف خود استفاده کنید. این ویژگیهای هدفگذاری فراتر از تواناییهای بازاریابی سنتی است که تجارت شما را مجبور میکند افرادی را در داخل و خارج از بازار هدف شما هدف قرار دهد. چند مورد از رایجترین گزینههای هدف در تبلیغات اینترنتی عبارتند از:

کلمات کلیدی: باهدف قرار دادن کلمات کلیدی، میتوانید به افرادی برسید که کلمات کلیدی و عبارات مربوط به تجارت شما را جستجو میکنند. به عنوان مثال، یک فروشگاه گل ممکن است عباراتی مانند «گل فروشی برای عروسی» را هدف قرار دهد. البته انتخاب و استفاده از کلمات به همین راحتی نیست و شما نیاز به کمک کارشناسان ما خواهید داشت.
علایق: با هدف قرار دادن علاقه، سیستمهای تبلیغاتی مانند فیسبوک و آپارات به کسبوکار شما امکان میدهند تا براساس رفتارهای گذشته به کاربران دسترسی پیدا کنند. بهعنوان مثال، تبلیغات شما میتواند برای خریدارانی که علاقهمند به پیادهروی و کمپینگ هستند ظاهر شود. بررسی علایق افراد و هدفگیری آنها کار آسانی نیست و یک عمل تخصصی است که متخصصان ما به شما کمک خواهند کرد تا به خوبی پیش بروید. با ما در تماس باشید.
جمعیت شناختی: با هدفگیری جمعیتی، میتوانید براساس اطلاعات جمعیتی مانند سن، موقعیت مکانی و حتی وضعیت والدین به مصرفکنندگان برسید. بهعنوان مثال یک مرکز مهد کودک ممکن است والدین بین ۲۵ تا ۳۴ سال را هدف قرار دهد.
بازاریابی مجدد: با بازاریابی مجدد، تجارت شما میتواند کاربرانی را که از سایت شما بازدید کردهاند، هدف قرار دهد. بهعنوان مثال کمپین تبلیغاتی شما ممکن است تبلیغاتی را بهافرادی نشان دهد که نه تنها به صفحه خدمات شما نگاه میکنند بلکه با مشخصات جمعیتی بازار هدف شما مطابقت دارند.
اگرچه مانند تبلیغات سنتی، تبلیغات اینترنتی نیز نیاز به تحقیق و برنامهریزی دارد. بهعنوان مثال قبل از شروع کمپین خود، باید اهداف تبلیغاتی، استراتژی، بودجه و موارد دیگر را تعیین کنید.
در بیشتر موارد، راه اندازی یک کمپین تبلیغات اینترنتی شامل چک لیست زیر است:

- اهداف خود را ایجاد کنید.
- استراتژی خود را بسازید.
- بودجه خود را تعیین کنید.
- سیستم تبلیغات اینترنتی خود را انتخاب کنید.
- خلاقیتهای تبلیغاتی خود را مانند تبلیغ نویسی خلاق را تامین کنید.
- بهینهسازی تبلیغات پس از راهاندازی را پیادهسازی کنید.
این روش تفاوت چشمگیری با تبلیغات سنتی دارد. با تبلیغات اینترنتی، تیم شما میتواند حتی پس از راه اندازی کمپین خود را بهینه و بهبود دهد. در مقایسه، شرکت شما فقط یک فرصت دارد که تبلیغات سنتی شما را انتخاب کند. همانطور که مشاهده میکنید تبلیغات اینترنتی و راهاندازی کمپین تبلیغات اینترنتی موفق کار پیچیده و دشواری است و به این راحتی قابل انجام نیست. اما تیم حرفهای اثرانگشت، دارای بهترین کارشناسان در هر حوزه است که به شما کمک خواهند کرد یک کمپین تبلیغاتی فوق العاده طراحی و راهاندازی کنید و در پیشبرد کمپین و بررسی مسیر موفقیت و رشد و اصلاح آن هم به شما کمک خواهند کرد. با ما در ارتباط باشید.
یک کمپین تبلیغاتی موفق چگونه ایجاد میشود؟
برای موفقیت در کمپین تبلیغات اینترنتی بهتر است این پروسه را دنبال کرد:
پیشنهاد خود را جذاب کنید
درحالی که کسبوکار شما میداند چه چیزی محصول یا خدمات شما را شگفتانگیز جلوه میدهد، مخاطبان شما این را نمیدانند. از تبلیغات خود برای نمایش مزایای منحصربهفرد کالاهای خود استفاده کنید. همچنین برای تیم شما ضروری است که این مزایا را به روشی در تبلیغات اینترنتی بیان کنند که به سود شما شود. بهعنوان مثال، اگر شما یک شرکت تجهیزات محوطهسازی هستید، باید بپرسید مخاطبان شما از یک محوطهساز چه میخواهند. آیا آنها خدمات غیرسرزده، محوطه سازی باغها یا چیز دیگری میخواهند؟ در مورد مخاطبان خود بصورت آنلاین تحقیق کنید تا مشخص شود که آنها در یک محوطهسازی بهدنبال چه چیزی هستند. کارشناسان ما در این زمینه بسیار حرفهای هستند و توانایی این را دارند که نقاط قوت بیزینس شما را کشف کرده و به خوبی آن را به مخاطبان شما نشان دهند. با ما در ارتباط باشید.
برخی از متون تبلیغاتی جذاب را بنویسید
اگر میخواهید کاربران با تبلیغات شما ارتباط برقرار کنند، چه در جستجو، چه در شبکههای اجتماعی یا ویدیو، برخی از متون تبلیغاتی جذاب و حرفهای را باید بنویسید و در تبلیغات اینترنتی خود استفاده کنید. از آنجا که بسیاری از ارائه دهندگان تبلیغات، مانند یکتانت، محدودیت شخصیت در آگهی را حفظ میکنند، شما برای متصل کردن مخاطبان خود به متن کوتاه و در عین حال جذاب نیاز دارید. برای ایجاد متون تبلیغاتی و خلاقیت موفق، به علایق و نیازهای مخاطب خود متوسل شوید. حتی اگر در تبلیغات نمایشی سرمایهگذاری میکنید، برای تیم شما تولید خلاقیتهای تبلیغاتی که توجه مخاطبان شما را به خود جلب میکند ضروری است. میتوانید از یک پیشنهاد جذاب یا جذابیت احساسی استفاده کنید تا کاربران بتوانند ویدیوی شما را تماشا کنند یا روی تبلیغات شما کلیک کنند. ما دارای متخصصان مجرب در زمینه کپی رایتینگ هستیم که در این مرحله از تبلیغات اینترنتی بسیار به شما کمک میکنند.

خلاقیتهای سفارشی تولید کنید
بسیاری از مشاغل تصمیم به ایجاد خلاقیت برای تبلیغات اینترنتی دارند. اگر شرکتی با تیم داخلی طراحان و فیلمبرداران هستید و یا آژانس تبلیغاتی که به جهت تبلیغات اینترنتی با آن همکاری میکنید دارای تیم حرفهای طراحان و فیلمبرداران است، این حرکت منطقی است. در غیر این صورت، این تصمیمی است که میتواند هزینه زیادی به کسبوکار شما تحمیل کند. اگرچه ممکن است برای گرافیک و فیلم حرفهای هزینه بیشتری را پرداخت کنید، اما خلاقیتهای بکر میتوانند درطولانی مدت به تبلیغ شما کمک کنند. آنها حرفهای بودن و کیفیت شرکت شما را نشان میدهند، که میتواند به عنوان سیگنالهای اعتماد برای کاربران مخاطب شما باشد. برای استفاده بیشتر از استراتژی تبلیغات اینترنتی خود، از ابتدا در خلاقیتهای درجه یک سرمایه گذاری کنید. ایدهپردازان ما به شما کمک خواهند کرد تا در مسیر تبلیغات اینترنتی بسیار خلاق و بکر جلوه کنید و این بهترین تبلیغ برای شماست.
مشتری رویایی را هدف قرار دهید
شرکتها غالباً با تبلیغات اینترنتی با مخاطبان گسترده شروع میکنند. این روش میتواند منجر به تعداد زیادی کلیک تبلیغاتی و حتی به تعامل تبدیل شود، اما به ندرت به هدف اصلی خود یعنی کار با مشتری یا خریدار ایدهآل خود میرسید. بههمین دلیل کسبوکار شما باید تبلیغات شما را روی مشتری رویایی شما متمرکز کند. با تبلیغات اینترنتی، شرکت شما میتواند به گزینههای هدف پیشرفته دسترسی پیدا کند، که میتواند به تیم شما کمک کند تا به مشتریانی که میخواهید دسترسی پیدا کند. اگرچه ممکن است کلیک و تبدیل کمتری داشته باشید، اما افزایش کیفیت مشتری را مشاهده خواهید کرد. بعلاوه، این روش باعث صرفه جویی در هزینه کسبوکار شما میشود زیرا شما فقط هزینه کاربران مهم را پرداخت میکنید.
آژانسهای تبلیغات اینترنتی برای شما چه کاری انجام میدهند؟
آژانسهای تبلیغاتی آنلاین دارای متخصصان استراتژیهای بازاریابی دیجیتال و تبلیغات اینترنتی هستند. بسیاری از استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در جهان وجود دارد، بنابراین ما در اینجا به همه آنها نمیپردازیم.
بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا فرآیند ایجاد صفحات، متن و محتوای چندرسانهای جدید برای وبسایت و صفحات شبکات اجتماعی بیزینس شما است. «محتوا» چنین تعریف گستردهای دارد زیرا طیف گستردهای از مشاغل را انجام میدهند. میتوانید از آن برای معرفی شخصی به شرکت خود، فروش کالایی، بهروزرسانی صنعت و موارد دیگر استفاده کنید.
اینها متداولترین انواع محتواهایی است که در یک وبسایت پیدا خواهید کرد:
- وبلاگها
- مقالات
- تصاویر
- اینفوگرافیکها
- فیلمها

هر یک از این انواع محتوا یک کار خاص را به خوبی انجام میدهند، اگرچه همه آنها به اندازه کافی متنوع هستند و تقریباً هرکاری را که بخواهید انجام میدهند. بنابراین چگونه بازاریابی محتوا با آژانسهای تبلیغات اینترنتی گره میخورند؟ هر آژانس تبلیغات اینترنتی میداند که محتوا پایه و اساس موفقیت در تبلیغات اینترنتی بلندمدت است. بااستفاده از محتوا، افراد را به سمت سایت خود جذب میکنید، آنها را به خرید ترغیب میکنید و در آخر آنها را به مشتری ثابت تبدیل میکنید. از همه بهتر، یک آژانس تبلیغات اینترنتی میداند وقتی محتوا را به سایتی اضافه میکنید، آن محتوا برای مدت نامعلومی در آن سایت میماند. هرچه مدت حضور آن در سایت شما بیشتر باشد، به نفع شرکت شما نیز خواهد بود! از تمام این نکات متوجه شدید که یک کمپین تبلیغاتی موفق نیاز به استراتژیستهای محتوای فوق العاده و کارشناسان محتوای مجرب دارد که مشتریان هدف را جذب و حفظ کنند. ما این افراد متخصص فوق العاده را در اختیار شما قرار خواهیم داد. با ما در ارتباط باشید.
بهینهسازی موتور جستجو
بهینهسازی موتور جستجو (SEO) فرآیند بهبود سایت شما است تا گوگل و پارسیجو و دیگر موتورهای جستجو بتواند آن را بهتر بخواند، درک کند و دستهبندی کند. بیشتر اوقات، این به معنای استفاده از دستور زبان مناسب هنگام ایجاد محتوا است. اما این همچنین به معنای استفاده از کد HTML صحیح و بهروز در قسمت انتهایی سایت شما است. این کد، «SEO فنی» نامیده میشود، مانند مجموعهای از علائم راهنمایی و رانندگی عمل میکند که الگوریتم گوگل و پارسیجو را هنگام حرکت به سایت شما هدایت میکند. متأسفانه، حتی الگوریتم پیچیده گوگل نیز نمیتواند نحوه «دیدن» تصاویر یا «تماشای» فیلمها را تشخیص دهد. به همین دلیل آژانسهای تبلیغات اینترنتی مشتریان خود را بااستفاده از «برچسبهای alt» در کد خود تشویق و هدایت میکنند. این برچسبها برای توصیف عناصر چندرسانهای در صفحهای استفاده میشود که در غیر این صورت گوگل و دیگر موتورهای جستجو مانند پارسیجو نمیتواند آنها را درک کند. بنابراین هر زمان که تصویر یا ویدیویی به سایت خود اضافه میکنید، افزودن برچسب alt و توضیحات سه یا چهار کلمه ای درباره آن عنصر نیز مهم است و اینگونه تبلیغات اینترنتی شما موفقتر خواهد بود.
علاوه بر این، یک آژانس تبلیغات اینترنتی همچنین میداند که سئو نیاز به استفاده از برخی دیگر از برچسبهای مهم مانند برچسب عنوان دارد. این برچسب در بالای هر صفحه سایت شما قرار میگیرد تا درست مانند یک کتاب به آن عنوان دهد. سپس گوگل و پارسیجو آن عنوان را میبیند و تصور میکند که تمام متن، تصاویر و سایر مطالب موجود در آن صفحه مربوط به آن عنوان است. وقتی عنوان و محتوای صفحه به درستی هماهنگ شود، گوگل و پارسیجو صفحه را در نتایج جستجو بالاتر از آنچه قبلاً رتبهبندی کرده بود، قرار می دهد. چرا؟ چون گوگل آن را بهتر میفهمد! آژانس اثرانگشت، در تبلیغات اینترنتی خیلی بیشتر از این دو استراتژی انجام میدهند، این دو موردی هستند که بیشتر آنها را میشنوید. در این زمینه هم، همانطور که قبلا اشاره کردیم، آژانس ما دارای بهترین متخصصان است که به موفقیت هرچه بیشتر تجارت شما کمک خواهند کرد. برای آگاهی و مشاوره بیشتر با ما تماس بگیرید.
چرا باید با اثر انگشت همکاری کنیم؟
سؤال خوبی است. ما شما را به خاطر پرسیدن مقصر نمیدانیم. در واقع، شما باید این سوال را در مورد هر آژانس تبلیغات اینترنتی بپرسید. خوشبختانه، ما پاسخهایی برای شما داریم.
در اثر انگشت، ما یک تیم بزرگ از کارشناسان مختلف در زمینههای گوناگون تبلیغات اینترنتی مثل بازاریابی دیجیتال و سئو داریم. ما دائم درحال تلاش برای رشد تیم خود هستیم و افرادی را که درمسیر رشد و یادگیری قرار بگیرند و درست پیش بروند تشویق میکنیم و پاداشهایی را برای آنها درنظر میگیریم تا این رشد مستمر باشد. بازاریابان ما وظیفه دارند تا در مورد تمام اخبار تبلیغات اینترنتی بهروز باشند و آنها چنان باتجربه هستند که تقریباً بهترین روشهای تبلیغ شرکتها را تقریباً در هر صنعت را میدانند. هیچکس در تیم ما از آزمایش چیزهای جدید نمیترسد. اگر ایده جدیدی به ذهن شما خطور میکند که میتواند به سود تجارت شما باشد، ما برای پیاده سازی آن ایده تلاش خواهیم کرد. بهطور خلاصه، سخت میتوانید تیمی مشتاقتر، باتجربهتر و صادقتر از تیم اثرانگشت پیدا کنید.
در این مقاله بهصورت مفصل تبلیغات اینترنتی و ابعاد مختلف آن را به شما شرح دادیم و از نقاط قوت اثر انگشت در تبلیغات اینترنتی به شما گفتیم. حال اگر سوال دیگری دارید و یا قصد همکاری با ما را دارید از طریق راههای ارتباطی گوناگون با ما درتماس باشید.
۰ Comments